sobota, 30 kwietnia 2016

Plany-co się ukaże

Zaczynam, więc postanowiłem określić co się pojawi, jakie mam pomysły, czego możecie się spodziewać. A mam masę świeżych pomysłów.



Główny cykl postów to "Góry Razem z Psem". Będę w nim opisywał turystykę, razem z czworonogiem, głównie po Beskidach. Znajdą się tam subiektywne odczucia dot. traktowania psów w schroniskach górskich, ich ogólnego zaopatrzenia, poziomu trudności i długości trasy. A co jeśli jesteś mieszkańcem np. Pomorza? Porównaj moją opinię z Twoją o traktowaniu psiarzy na plaży!

Inny mój pomysł to Recenzje ^2, w których zamiast jednego produktu będę opisywał 2 i je porównywał. Niestety często w recenzjach brakuje porównania do konkurencji (zwłaszcza w KONG`ach) Nie wiecie czy wybrać droższy produkt z lepszą renomą, czy coś nowego i mało znanego? Wahacie się między dwoma podobnymi produktami? Przeczytajcie Recenzje ^2. Oczywiście nie zabraknie zwykłych testów.

Tematyka żywienia również będzie poruszona. Ukaże się kilka pomocy w doborze karmy, ale z poziomu zwykłego właściciela, a nie osoby piszącej na zlecenie. Postaram połączyć wiedzę naukową, wraz z moją praktyką i doświadczeniem.
W tym dziale pojawi się też kalkulator karmy-arkusz google w którym łatwo porówna sobie fatyczną cenę karmy i inne wyliczenia z nią związane.

Opiszę też trochę psiej literatury, czyli naszej opinii o literaturze kynologicznej, wychowywaniu czy karmieniu psów.

Być może będziecie mogli przeczytać kilka zabawnych historii, poglądów "ekspertów", sytuacji tych zabawnych i tych mniej wesołych.

W tym gąszczu nie zabraknie jednak nas. Raz na miesiąc będę opisywał nasze postępy, sukcesy i plany, a także porażki oraz niepowodzenia. To co postanowiliśmy sobie w 2015 nadal będziemy realizować.



24 komentarze:

  1. Ciekawe pomysły na posty, najbardziej nie mogę się doczekać opisu Waszych sukcesów oraz porażek.
    Jeszcze raz życzę Wam powodzenia! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, sukcesów w tym miesiącu się nazbierało, ale były też sytuacje mniej przyjemne.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. No no no, świetnie się zapowiada! I bardzo oryginalnie. :) Szczególnie nie mogę się doczekać postów na temat literatury kynologicznej, ponieważ właśnie jestem w trakcie intenstywnego poszukiwania nowych pozycji do mojej domowej biblioteki. Zdradzisz może, czy masz już zaplaowane konkretne książki? :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam 2 ciekawe pozycje, które będą, a do trzeciej muszę się przełamać, bo to starsza książka i też poglądy się różniły.

      Usuń
  4. Jestem ciekawa tych recenzji z porównaniem. Myślę, że to bardzo dobry pomysł. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, cieszę się ze znajdziesz coś dla siebie ;)

      Usuń
  5. Jestem ciekawa tych recenzji z porównaniem. Myślę, że to bardzo dobry pomysł. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę się już doczekać, widzę znaczny napływ weny :) Szczególnie spodobał mi się pomysł ,,turystyka z psem'' jest to temat ciekawy, a ja lubię wyjeżdżać z Sabą i twoje opinie pewnie bardzo mi się przydadzą.
    Naprawdę super, trzymam kciuki w realizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może lepiej "góry" zmienić na "turystyka"? Choć to chyba zbyt ogólnikowe pojęcie, więc zostanę przy aktualnej wersji.

      A z Tigerem bardzo bym chciał wyjechać, ale raczej nie będę mógł :{

      Usuń
  7. Bardzo lubię recenzje porównawcze, dają dużo do myślenia! Czekam też na zabawne historie, uwielbiam troszkę dobrego humoru w postach :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekamy z niecierpliwością! Wszystkie pomysły bardzo interesujące,więc będziemy uważnie śledzić każdy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wszystkie Ci się spodobają :)

      Usuń
  9. Czekam niecierpliwie na kalkulator karmy. Myślę nad zmianą, więc przydadzą się takie porównania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ;) Kalkulator na 95 % będzie w maju.

      Usuń
  10. Może wreszcie coś mnie zachęci do tego, by wybrać się z psem w góry :D. Do tej pory skutecznie unikałam tego kierunku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A szkoda. Uważam, że warto się tam wybrać i szukać tras na endomondo, mapach papierowych, lub przejść się dog trekkingową ;)

      Usuń
  11. Z niecierpliwością czekam na nowości, szczególnie zainteresowało mnie porównywanie 2 produktów, bo często tańsze zamienniki są równie dobre co "oryginały" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, szczególnie widać to na przykładzie zoolux magic brush i furmiantora.

      Usuń
  12. Czekam na nowe posty, będę wypatrywał na psich blogach czakiego.

    OdpowiedzUsuń