sobota, 23 kwietnia 2016

Początek, powitanie

Bardzo miło mi was powitać.




Wielu z was pewnie mnie zna, jednak warto się przedstawić. Nick pochodzi od imienia  mojego i psa.

Tiger, bo tak nazywa się bohater bloga, jest starszym, nierasowym zwierzakiem. Jego ulubione zajęcie, na którym spędza większość dnia to spanie. Ale nie bierzcie go za staruszka! To nadal aktywny pies, z którym-kiedy tylko mam możliwość-wychodzę w góry.
Nie stanowimy jakiegoś "super-teamu", nie umiemy (na razie) podstaw agility, nie wykonujemy milionów sztuczek przed kamerą. Cieszymy się swoją obecnością i eksplorujemy trasy  spacerowe.

Wiem że przywitanie może nieprofesjonalne, ale dostatecznie dobre by dało się je przeczytać ;)

Na samo koniec chciałbym podziękować Wiktorii (KLIK-link do jej strony.) za szablon i wspaniały wygląd bloga.

23 komentarze:

  1. Też nie jesteśmy super teamem, ale staramy się :D. Powodzenia w prowadzeniu bloga!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dołączamy się (ja i Smerf) do kategori "nie-super duety" i czekamy na posty! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć
      Już w przyszłym tygodniu będzie zapowiedź tego co się pojawi, a mam kilka pomysłów i jeden cykl postów ;)
      Jeśli piszesz bloga, to mogę linka?

      Usuń
    2. W takim razie niecierpliwe czekamy! :)
      Na razie jeszcze nie mam swojego miejsca z sieci, dopiero nad nim pracuję, zastanawiam się, czy na pewno nadaję się do pisania. Aczkolwiek jeśli w końcu takowy blog powstanie, z pewnością podeślę linka. ;)

      Usuń
  3. Teraz oby tylko weny do pisania nie zabrakło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością jakieś twórcze kryzysy będą, ale z doświadczenia wiem, że jak się nie ma czego napisać, to lepiej nie pisać ;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dzięki. I ile masz pozytywnych komentarzy za szatę graficzną :)

      Usuń
  5. Świetny wygląd i świetny początek mam nadzieję, że dalej będzie równie świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! Mam nadzieję że Ci się tu spodoba ;)

      Usuń
  6. Bardzo fajny wygląd! Powodzenia i oczywiście obserwuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No nie, super wygląd :D Oby nowy adres dał Wam nową energię do dalszej pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby! Za tydzień post z planami blogowymi ;)

      Usuń
  8. Bardzo podoba mi się wygląd witryny. Życzę powodzenia i pomysłów na notki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny wygląd bloga, tekst również jest cudowny! Krótko i na temat, lubię takie powitania :D.
    Czuję, że spod Twoich palców i Tigera łap chętnie będę czytać recenzje oraz luźne posty, oby takich najwięcej!
    Pozdrawiamy bardzo serdecznie i życzymy jak najwięcej wspaniałych postów i mnóstwa komentarzy! :)
    psi-temat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komentarze to tylko piksele, aczkolwiek bardzo motywujące. Zdecydowanie bardziej będę skupiał się na potach ;)

      Usuń
  10. Świetny wygląd bloga. Powodzenia z nowymi postami - aby każdy kolejny był lepszy od poprzedniego. Będę je czytać na bieżąco :D

    Pozdrawiam
    BIAŁY MALTAN

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że Ci się spodobają ;)

      Usuń
  11. Szablon faktycznie super! :) Powodzenia w blogowaniu.~

    Pozdrawiam, www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie że Ci się podoba ;) Dzięki.

      Usuń