poniedziałek, 18 lipca 2016

Wakacje, plany

Zaczęły sie wakacje. Ich początkowy etap przeżyłem na nicnierobieniu. Teraz już w pełni zrelaksowany i zmotywowany zabieram się do opisania naszych wakacyjnych planów.




1. Zrobić 250-300 km. Nie będzie łatwo, ale wielu się to udaje, więc dlaczego nie nam? Zamierzam dużo chodzić a trochę z tego dystansu przebiec. 

2. Nauczyć 4 sztuczek: W dog&sport są bardzo dobre instrukcje. Pora odkurzyć starsze numery ;)


3.,Zająć się agility. Zamierzam zbudować tor, składający się z dwóch stacjonat i skoku w dal. Nie wróżę sukcesu, ale jak wcześniej wspomniałem pora skończyć "nicnierobienie".

4. Spróbować rally-o. Kolejne zajęcie czasu. Sporty opierające się na posłuszeństwie dokładności i perfekcyji mnie nie ciekawią, tak jak te w których psy biegają, ale skoro tyle osób je lubi, uznałem że warto dać im szansę.

***
Przepraszam za wszystkie błędy natury technicznej, post w dużej części był pisany przez telefon.

20 komentarzy:

  1. 200 km to bardzo dużo, ja sama chciałam się podjąć takiego wyzwania ale... albo gorąco albo mokro. Samozaparcia też mi brak a pies nie upomina się o spacery. Trzymam kciuki aby udało Wam się spełnić wszystkie postanowienia, miłych wakacji :)

    Pozdrawiamy
    Biały Krukk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mam, u mnie Tiger upomina się o skrócenie spacerów ;) Karmy nie je (nie smakuje) i energii nie ma :(

      Usuń
  2. 200 km to prościzna, my tyle w samym lutym zrobiliśmy :D.
    Trzymamy kciuki, życzymy miłych wakacji i powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia". Dla kogoś coś jest małe, dla innej osoby może być ogromne ;)

      Usuń
  3. No to i my dołączymy się do kibicowania. Oby wszystkie plany się spełniły, chciałabym zobaczyć T. na torze agility albo przy rally-o. :D

    Jakim obiektywem pierwsze zdjęcie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy rally-o raczej się nie spotkamy, a agility to takie ciche marzenie ;)

      Na 99% to nikonowski 18-105 ;)

      Usuń
  4. O matko, nawet w wakacje masz plany? :D
    W każdym razie - powodzenia.
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plany wakacyjne wchodzą w skład tego co chcę zrobić w tym roku ;)

      Usuń
  5. Macie identyczne plany jak my. Mam jeszcze parę punktów, ale na nic się nie nastawiam, że koniecznie muszę to zrobić, a raczej co chciałbym ;)
    Ja też muszę wziąć się z spacerami w garść i w sierpniu zamierzamy przebić w kilometrach Patrycję XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i oczywiście powodzenia!

      Usuń
    2. Ja też, to są pewniaki i to na czym się skupię ;)
      Patrycję Zajdę?
      I dzięki za życzenia!

      Usuń
    3. Patrycję i Czarka XDD
      Przecież nie ma rzeczy niemożliwych co nie? ;)

      Usuń
  6. Jeszcze tylko ja jestem na etapie "nicnierobienia" (przynajmniej w kwestii psa). Trzeba wziąć się w garść. Za to wam życzę powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie dałabym rady tyle przejść, niestety, nadal leżymy plackiem i się nudzimy, ale dostałam wielkiej motywacji widząc aż tyle kilometrów do przebycia, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, jest to możliwe, część psiarzy robi tyle w miesiąc ;)
      Cieszę się że Cię zmotywowałem!

      Usuń
  8. No to życzymy motywacji do tych kilometrów! :D Może i my się skusimy.
    http://kajtekpies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skuście się ;)
      Może na 150 km https://www.endomondo.com/challenges/29024937

      Usuń
  9. Pierwsze i ostatnie zdjęcie bardzo ładne! :D
    A co do planów, to ja osobiście już nie planuję psiarskich rzeczy. O wiele lepiej wszystko mi się udaje realizować gdy idziemy na spontana. A co do rally-o; to jest świetne! Polecamy jak najbardziej! Wprawdzie robimy to tylko w domu, ale dzięki temu nieźle poprawiła się nasza więź no i rzecz jasna zachowanie. Teraz ciągnie do obi.. :)
    Pozdrawiamy, Biscuit Life!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obi to bardzo wysoki poziom (mówię to z mojego punktu widzenia)
      W sumie przydałaby się poprawa naszej więzi ;)

      Usuń