środa, 5 lipca 2017

Strona ze zdjęciami-mój flickr

Z pewnością pamiętacie jak pisałem o założeniu foto-bloga. Niestety word press nie chciał współpracować, a kolejnej strony na blogerze nie chciałem robić, bo szablony, jak i możliwości są ograniczone. Wybrałem więc wyjście 3-flickr. Jest wygodny, daje spory zasięg, i pozwala znacznie wygodniej niż na blogach poznawać innych fotografów, ich dzieła, umożliwia zainspirowanie się. Aktualnie jestem pod dużym wrażeniem tego serwisu.


Mój profil znajdziecie w tym oto linku. Oczywiście zachęcam do obserwacji, jeśli ktoś konto tam posiada, a jeżeli nie-aby poznał flickra bo to naprawdę świetna strona!

6 komentarzy:

  1. Super! Ja jak będę mieć lustrzankę, to też założę flickr i będę tam wstawiać zdjęcia psiaków.
    Pozdrawiam|psotkaisonia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również pozdrawiam i życzę udanego zakupu :)

      Usuń
  2. Sama zastanawiałam się nad jakąś stroną, na której mogłabym publikować zdjęcia. Tylko, że w moim przypadku padło na 500px, i skończyło się na stworzeniu konta oraz obserwowaniu innych. Jeszcze się nie odważyłam na wstawienie fotki :p
    Pozdrawiamy! | biscuit life - blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja założyłam fb Zwykły Pstryk. A ze względu na to że absolutnie wszędzie używam googla Malamutefan to zarejestrowałam się też na 500px. Narazie jednak nie rozumiem idei tych portali. Może, kiedyś :D

    OdpowiedzUsuń
  5. No w końcu. Ładne te fotki, starasz się, aż spróbuję wykminić jakie to ja miałam hasło i login na flickr. Tylko weź pisz regularnie, bo pojawiasz się i znikasz jak Murzyn na pasach.

    OdpowiedzUsuń